Известие

Collapse
No announcement yet.

Закупуване на нова Алфа (Няколко въпроса)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Закупуване на нова Алфа (Няколко въпроса)

    Здравейте колеги ! След дълго търсене и умуване отново съм на прага пред закупуване на още един автомобил и автомобилът ще е отново Алфа Ромео и за да не изневеря не само на марката и модела отново съм се спрял на модела 145 с двигател 2.0 16v QV изпълнение .

    Колата е Ноември месец 1996 година...Стария facelift отвън и отвътре...
    Нов внос е от Италия .Няма ръжди гнило и т.н.
    Има леки външни забележки паднал лак на преден ляв калник и 2-те огледала.
    Газ не е имала никога.
    По километраж е на 110 000 км..
    Сив металик които леко бие на зеленикаво интересен цвят е колата.
    Като екстри има
    Ел.стъкла, Ел.огледала, Стерео уредба, Алуминиеви джанти Сигурност: ABS, Airbag, Имобилайзер, Центр. заключване
    Цената на която я продават е около 2000 лв.
    Колата е в 100% огигинален външен вид с всички налични лаистни прагове оригинална телефонна шайба джанти и салона е най-голямото рекаро .Както всичко налично за серията QV e налично и в добро състояние.
    Двигателя е стария с металния колектор.


    Въпросите са ми следните.
    Имам притеснения относно километрите по какъв начин мога да проверя тяхната точност .Колата с ОБД букса за диагностика ли е и ако да от коя серия е 1 или 2.
    Възможно ли е колата да се направи с вътрешен феислифт конкретно за таблото става въпрос кори на вратите са ясни !
    Какво друго да гледам по колата като слаби места.Колата я чух не беше палена от много време и запали от ряз мотора работи добре вариятора не чукаше погледах и за течове на реиката също нямаше .Като цяло изглежда запазена не тормозена кола катализатори и всякакви подобно неща са си на автомобила.Смятам да се монтира газов инжекцион и да се кара като съвсем нормална кола не я взимам с цел състезания гонки и т.н. Имах такава кола но когато я купих тя беше едва на 3 години и до последно преди удара нямах никакви проблеми беше на реални 270 хиляди когато продадох мотора и мотора пееше бях изключително доволен.Но все пак вече това е кола на 15 години и със сигурност имат слаби места които аз не съм ги знаел .

    Затова се обръщам към вас с питания какво да гледам.Утре ще пътувам и ще мина да я погледна пак и ако всичко е ок до края на седмицата смятам да я закупя.

    Благодаря предварително на отзовалите се

  • #2
    Аз не разбирам но мога да те посаветвам:
    За да смениш таблото ти трябва всичко от феистлифтова. Това включва и охлюва с клапите на парното и радиоторчето на парното. По накратко казано всичко което виждаш на таблото и това под него. Става ама е гооляма хамалогия.
    Километрите може да се видят ако е с по новото ЕКУ но колата е 96 което значи че сигурно е с по старата версия и не може да се разбере.

    Може да видиш дали като включиш 5-та се чува виене от скоростите.
    Да провериш носачите да ли са разбити което става единствено в сервиз.
    Също така да я закачът на диагностика да проверят дебитомера, ланда сонда ..............

    И последно да имаш късмет все пак е кола на 16 години и никога нищо не се знае.
    Опел Кадет GSI
    166 2,4 JTD
    ако мислиш че е здрава дай та тествам

    Comment


    • #3
      Дотук добре ще съм много доволен да споделят и мнения хора с точно такъв автомобил или 146 ТI

      Comment


      • #4
        Моят съвет е задълзително да мине диагностика.
        Като отидеш да я гледаш е покарай,посмачкай я смело
        да видиш как върви.Гледай дали пуше отзад и дали духа много през капачката на маслото.
        Успех!Дано е читава,че вече са рядкост за тея пари запазени QV-та.

        Comment


        • #5
          Ако имаш възможност изчакай я да позагрее и виж да не би да играят оборотите на празен ход,също така като е загряла вдигни щеката на маслото и виж да не духа оттам(докато работи).Другото както казаха колегите ако имаш възможност закачи я на диагностика.Забележи като я караш да не би да пуши.Заслушай се веднага като запали дали чука вариатора(ако е тръгнал изчуква само в първите секунди като запали мотора).
          Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
          Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
          Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

          Comment


          • #6
            Към всичко горе казано - от тракане на вариатора не можеш да се отървеш. Той си е консуматив, така че можеш да изясниш дали ще има намаление в цената заради това, или вече е намалена . Освен това огледай долната част на главата и горната на блока - за течове на масло (които са почти обичайни) и на антифриз (което е лошо). Огледай ауспуха за прекомерно наличие на сажди - ако не са го бърсали специално де. Проблемен е и термостата, заради него със сигурност трябва да се иска отбивка от цената. Това се сещам, което колегите не са споменали. Има и маса други неща, които могат да се проверят - виж скоростната кутия дали е омаслена, и от какво, защото може да е масло, антифриз или спирачна течност - от цилиндърчето на съединителя, което има склонност да изпуска - когато колата не се кара дълго време, когато се износи уплътнение или се скъса маншона. Виж дали не е удрян картера и тръбите, защото е ниска и пишман шофьорите късно се усещат да се пазят. Като се изключат тези подробности, мисля, че това е един сравнително безпроблемен автомобил, който за да се поддържа в добро здраве, трябва да се спазват някои елементарни правила - хубаво масло, добро гориво, да му се обръща внимание при най-малко съмнение за неизправност (не търпи забатачване), и - да не се кара в червеното... щото не търпи.
            Успех в начинанието - както казаха колегите, тя твоята кола сама ще те намери.
            sigpic
            Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

            Comment


            • #7
              С тези метални колектори си само за LPG, при това обикновено. При разлика в горивата около 1.40 си избил цялата придобивка за 50-60000. Успех...
              Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

              Comment


              • #8
                Обърни внимание и на това как се включват скоростите, особено първа и втора. На моята беше износен синхронизатора. Предполагам е заради това, че първа е по-дълга и все пак колата е карана "спортно"
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от toto99 Покажи съобщение
                  С тези метални колектори си само за LPG, при това обикновено. При разлика в горивата около 1.40 си избил цялата придобивка за 50-60000. Успех...
                  Не бих последвал такъв съвет поради простата причина, че с обикновено газово при една детонация в смукателния колектор дебитомера (завършващ на 111) заминава, а струва една шапка пари...
                  Иначе в добавка на описаните от колегите по-горе проблемни зони бих добавил и да провериш да няма сълзене и влага в краката на шофьора или пътника (обикновено от радиаторчето за парното или от пластмасовото кранче за топло/студено)

                  AR 145 QV '97

                  Comment


                  • #10
                    Вече официално съм собственик на колата И съм с доста добри впечатления ....

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Staikov Покажи съобщение
                      Вече официално съм собственик на колата И съм с доста добри впечатления ....
                      Снимки чакаме тука
                      Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS

                      рейтинг фотографов

                      Comment


                      • #12
                        Честито!Много безаварийни километри!

                        Comment


                        • #13
                          Пали гумите и наказвай гоУфУвете Лека е безаварийна!
                          Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Staikov Покажи съобщение
                            Дотук добре ще съм много доволен да споделят и мнения хора с точно такъв автомобил или 146 ТI
                            Ама аз съм с 146TI Преди това имах 146 1.6 боксер и 146 1.7 16В боксер и спринт имам 1.5 боксер и боксера си е БОКСЕР

                            И сега иди да ти сменят маслото ,ремаци и ролки. Да ти махнат ремъка на балансиращите валове. Махни катализатора и сложе една права траба. Да ти видят кабелите на свещите и самите свещи. Да проверят дали ти е залепен болта който държи колелото към коляновия вал. Изчисти сепаратора и дроселовата клапа. Браво вече си собственик на КуВе. Колата ще те радва ама не я дръж на реголатор често. Ако се чудиш как харчи ще ти кажа:
                            на 1000 км 100гр. масло
                            Градско бензин 12 ако ускоряваш рязко
                            Градско бензин 8 ако ускоряваш плавно и изключваш от скорост преди сфетофара.
                            Извънградско бензин със скорост 90-100 8л/100км
                            Извънградско бензин със скорост 80-90 7л/100км
                            Извънградско бензин със скорост 100-190 12л/100км

                            Падъл съм до 6л./100км ама от софия до ботевград половината магистрала се минава по инерция така че според мен не е миродавно.

                            Виц..............
                            Защо като се видят двама алфисти следоб не си казват здрасти?
                            Защото сутринта са се виждали в сервиза
                            Last edited by rijko; d.m.y г., 01:21.
                            Опел Кадет GSI
                            166 2,4 JTD
                            ако мислиш че е здрава дай та тествам

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Staikov Покажи съобщение
                              Вече официално съм собственик на колата И съм с доста добри впечатления ....
                              Първо честито и много безаварийни километри.
                              Второ: преди 3 седмици като си взех моето КуВе си спазих обещанието за снимкитеТа сега е твой ред да видим звяра
                              Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                              Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                              Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                              Comment

                              Working...
                              X